21 Ağustos 2013 Çarşamba

Teen Wolf


Önceden izlemeyi düşündüğüm ama ertelediğim bir diziye arkadaşım sayesinde başladım. Benden indirmemi istemişti ben de inidrdikten sonra hem bir başlayayım hem de bilgisayarımda yer kaplamasın diye izlemeye başladım. İzledikçe izleyesim geliyordu. Özellikle sonu hep heyecanlı bittiği için ne olacak şimdi merakıyla bir diğer bölümü izleye izleye 3. sezona geldim ve daha heyecanlı sezondu bence özellikle son bölümlere doğru. Şimdi 6 Ocak'ı bekleyeceğiz.
Ben bu kadar seveceğimi, yeni bölümleri heyecanla bekleyeceğimi düşünmemiştim. Yazın başında Twilight serisini izlemiştim ki orda da kurtlar ilgimi çekmişti o yüzden de biraz merakla başladım bu diziye.



Favori karakterlerim Stiles ve Derek, bu ikiliye bayılıyorum onların sahneleri çok komik oluyor.


Diziyi izlememin nedenlerinden biri diyebilirim. Stiles'ın sahneleri en sevdiğim sahneler. İlk bölümü indirirken yorumlara bir göz atmıştım herkes Stiles iyiymiş diye yorum yapmış, izledikten sonra Stiles harikaymış ya dedim. :D Yalnız 3. sezonda üzüldüm ya yine Lydya onu sevmiyor galiba. Ay ne çektin be Stiles! :)) Ben Dylan O'brien'i Jim Carrey'e benzetiyorum. Başka benzeten var mı bilmiyorum ama mimikleri falan çok benziyor.

 Bu sahneyi sevmiştim. 



 

Tyler yakışıklısın, karizmasın, havalısın daha ne diyeyim. :D
Dömene bayılıyorum, zaten o işareti seviyordum, gerçekten olsa harika olurdu bence.
Amcana dikkat et yalnız. :D


Şu gözler beni bitiriyor ya!


Bu adama bayılıyorum hain ama... Yeniden dirildikten sonra tanıdım adamı 1. sezonda insanları öldürmekten başka bir şey yapmadığı ve insanken de hasta olduğu için tam tanıyamamıştım.
Ama tanıdıktan sonra adam kötü olsa da seviyorum ya hareketleri çekici geliyor. :D Bakalım bunda sonra neler olacak sezon sonunda yine meraklandırdılar insanları.


Yani şu kadını da Darach yaptılar ya... Aslında Erica ve Boyd Derek'i tırmaladığı zaman Jennifer'ın rahatlığından şüphelenmiştim. Tamam yani korkmuştu ama kaçmadı yani tuhaf gelmişti o sahne, ve Derek'le hemen kaynaşması ilginç gelmişti ki ama kadının amacı da buymuş zaten. Ama ne yalan söyleyeyim Darach olduğunu öğrenince şaşırmadım değil. 



Gerçek Alfa'mız! :))


3. sezonda sevmeye başladım başlarda bana yapmacık geliyordu. 



İlk tv de görmüştüm bu diziyi o zaman da Isaac'in geldiği bölümdü yani ilk Daniel'i gördüm. Tabi o zaman Teen Wolf falan olduğunu bilmiyordum. Kurt olunca kötü olmasına üzülmüştüm sonra dğru yolu buldu. :D
Daniel'i de biraz ön plana çıkarsalar ve ismi de jenerikte yer alsa çok iyi olacak.  
  
 

 

 

 



Olaylar oluyor, bitiyor herkes normal hayatına dönüyor ama bu ikili yine beraber. :))

Dikkat ettim de bu akşam dolunay var. :D


Hiç yorum yok: