14 Ağustos 2013 Çarşamba

Kim Hyun Joong - Round 3 [Mini Album]

 

Ben zaten haberleri zamanında yazamam hep bir şey çıkar veya canım istemez. Bu da epey geç olan bir paylaşım. Aslında artık paylaşmasam mı dedim ama Hyun olduğu için fikrimi değiştirdim. :)

Hyun uzun bir aradan sonra Kore'de geri dönüş yaptı ve bir döndü pir döndü yani. Adam'ın on parmağında onlarca marifet, neye elini atsa mükemmel bir şekilde yapmaya çalışıyor ve yapıyor da.

Albüme dönecek olursak şahsen ben çok sevdim. Fotoğraflar, şarkılar, klipler... herşey güzel. Özlem de var tabii. :))
Favori şarkım ise Gentleman. :D

Bence Hyun, Jay Park'la birkaç kez daha çalışmayı düşünmeli çünkü bu ikiliye bayıldım, harika bir iş çıkmış. zaten Jay'in ismini duyduğum da merakım kat kat artmıştı. Tamam bu şarkı süper olur demiştim. Klipteki Kore'ye özgü semboller de ayrı bir hava katmış. Bu tarz birleşimleri seviyorum. :)
O dömeler, yüzükler, kolyeler falan harikaydı.

JitJoong  ♥ :D


 

Your Story'i önceden uyarı almış olarak izlediğim için etkilenmedim şahsen. :D
Japoncası albümdeki favorimdi, bu albümde de olacağını görünce merak etmiştim. Fazla merak iyi değilmiş demek ki. :D

Hyun harika bir iş çıkardın yine, umarım böyle devam edersin Triple S, Henecia ve diğer Triple S ailesinin alt fanları seni destekleyecektir bazen bazı kişilerden kıskanılsan da.. :)

 







~ Unbreakable MV ~




~ Your Story Teaser ~



~ Your Story MV ~


Hiç yorum yok: