12 Ağustos 2013 Pazartesi

Afyon'a Gittik Geldik :)

Not: Eski bir yazıdır. Diğer bloğumu sileceğim için burada tekrar paylaştım. :)


Sonunda bu yazıyı yazabiliyorum. Bugün yarın derken bir sene olacak biraz daha beklersem eğer. :D Neyse.


İlk defa Afyon'a gittim ve gittiğim yeri de çok beğendim. Gidiş yolculuğumuz çok güzel geçti. Eskişehir'e geldiğimizde Battal Gazi Türbesi'ne ziyaret ettik.

Medreseyi, çilehaneleri, oranın mutfağını, ayak izini ve eşiyle kendisinin türbesini gördüm. Kendi mezarının boyu çok uzundu.



















Orası yapılırken ruhunun orada gezdiği söyleniyormuş bu yüzden de duvarda ayak izi var.












Giderken bir de şato şeklinde bir ev gördüm ne olduğunu bilmiyorum ama renkleri çok güzeldi, morumsu mavimsi falan çatıları da pembeydi.  :D Arabada olduğum için fotoğrafını düzgün çekemedim ama.


Ve sonunda tatil köyüne vardık. Önce etrafı gezdik sonra da yemek yedik.
Parkın ortasında havuzlu bölümde oturduk. Bu bölüme bayıldım çünkü çok hoştu. Akşam küçük tatlı bir villda kaldık artık yorulmuştum.

Dönüş yolculuğumuz güzel başlamıştı ama bir yerden sonra trafik vardı. :( Otur otur sıkıldım ayrıca acayip derecede uykum vardı. Ben de boş bulduğum bir koltuğa kıvrıldım. :D Gözlerimi açtığımda evdeydim. ^^

2 gün 1 gecelik bir tatildi ama eğlenceliydi. ^^

Hiç yorum yok: