4 Haziran 2012 Pazartesi

Merkezimiz Askere Gidiyor!

Kyu Jong askere gidiyor. Bu haberi resmi sitesinden yayınladığı bir mektupta belirtti. Üzülmüyor değilim ama böyle bir şeyi kendi yaptığı için onunla bir kez daha gurur duydum. ♥ Genelde ünlüler biraz daha geç gider.


~ İngilizcesi ~


~ Türkçesi ~

ThanKYU ♥ Triple S´e
Merhaba! ^^ Ben Kyu Jong ~ ♥
Daha öncede söylediğim gibi zaman gerçekten çok hızlı akıyor! Sanki yeni çıkış yapmış gibiyiz ama şuan Haziran 2012'deyiz. ~ Herkes planlar yaptı mı? Hala plan yapmak için geç değil. ~ Güzelce düşünün. ~ Fighting! ^^

Uzun zaman sonra yeniden yazma nedenim. ~ Temmuz ayında askere gitmeye karar verdim. ~
Bunu güzellere kendim söylemek istedim. ~♥
Güzellerin desteği her zaman kalbimde. ^^ Sadece güzel anılarım oldu ve gerçekten mutluyum.
Sizlerin sayesinde 20'li yaşları mutlulukla geçirdim! ~
Sizlere her zaman bana verdiğiniz kadarını vermek istedim~! ^^ Gelecekte size güzel anılar yaşatacağım~!
2 sene sonra sizlerle buluştuğumuzda kendimi kesinlikle en iyi tarafımdan göstereceğim. ~ ^^ Kesinlikle! Kesinlikle! Kesinlikle! ^^
Güzellerle birlikte geçireceğim 3 Haziran'ı sabırsızlıkla bekliyorum!
O gün gülücüklerle dolu bir vakit gecirmek icin buluşacağız. ^^
Şimdiye kadar oluşturduğumuz güzel anılar gibi ~ Gelecekte de güzel anılarımız olacak. ^^ Teşekkür ederim.. ^^ Umarım mutlu olursunuz..♥

The best SS501
JDream Kyu Jong
El yazım güzel değil.. Anlayışlı olun lütfen. ~
-Kyu-

Kaynak: kyu-jong.com
İngilizce Çeviri: @501wangja
Türkçe Çeviri: @horseaholic89 

Çeviri için çok teşekkürler. :)

Dün de SS501 ve Triple S için özel bir gündü. Kyu Jong temmuzda askere gideceği için veda fan buluşması vardı. Önceden bu askerlik meselesini düşündüğümde hepsinin aynı anda gitmesini istiyordum çünkü hepsinin 2 sene yokluğuna dayanamazdım ama Kyu Jong'un bu haberi çıkınca bir daha düşündüm ve hepsi ayrı ayrı giderse her biri için bu duyguyu hissetmenin ayrı bir şey olacağını düşünüyorum. 
Bazen mazoşistliğim tutuyor. :/ 
Neyse Hyun Joong hariç diğer üyelerin katılacağı belliydi. Triple S'lere onları tekrar bir arada görme şansı doğdu. Hyun Joong'un katılıp katılmayacağını merak ediyorduk tabii, şahsen ben dua bile ettim. :)) 
Saat yaklaşıyordu yarım saat önce bilgisayarı açtım her şey hazır birden elektrikler gitti. Önemli bir şeyde illa bir aksilik çıkacak. Bir taraftan elektrikler gelsin diye dua ediyorum diğer taraftan sevincimden bir yerde duramıyorum. Neyse ki çok geçmeden geldi. 
Buluşmaya Jung Min ve Hyung Joon'un geldiği habarlerini aldık. Sonra Hyun Joong'un Incheon Havaalanına indiği haberini de aldık. Ve bende heyecanlı bir bekleyiş başladı. Büyük bir ihtimal çoğu kişi de böyle olmuştur. Hyun Joong'un gelip gelmeyeceğine dair içimde bir merak olsa da onun geleceğine inanıyordum. Çünkü Kyu Jong'un Goong müzikaline de gitmişti. Ayrıca Triple S'lerin umutlarını kırmak istemeyeceğini düşünüyorum. Ve sonunda Hyun Joong Young Saeng'le beraber gelmiş. Bu haberi görünce içimde inanılmaz bir duygu oluştu. ''Oh be!'' dedim. ''2 yıl aradan sonra onları tekrar ayn sahnede bir arada görebileceğiz. Artık lider geldi ya her şey tamamdır.'' Buluşmanın sonunda Beşi Biryerdeler sahneye çıkar ve bir şarkı söyler diye geçirdim içimden. Ama aniden Jung Min ortadan kayboldu. Hyung Joon hayranlara tuvalete gitti demiş. Tamam bekledik ama onlar sahneden inecek Jung Min hala yok. 4'ü çıktı ve kendilerini Biz SS501'iz diye tanıttılar. Kyu Jong hakkında konuştular, Hyun Joong onun hakkında iyi şeyler söyleyince Kyu Jong duygulanmış. O an kim duygulanmaz ki zaten. T.T Ve sahneden indiler. Ama Jung Min çıkmadı. Seyirciler arasından izlemiş. Çıkmadığı için ona kızmadım tabii ki. Sadece şaşırdım. Muhakkak vardır bir nedeni. Bazıları üzülüp ağladığı için çıkmadığını söylüyor. Ayrıca yorgunmuş ve boğazında bandaj varmış. :( Çok yoruyor kendini, hiç dikkat etmiyor. Bir de şirketiyle davalı olduğu için de olabilirmiş. Neyse 5'i yine de aynı salondaydı ya bana bu da yeter. Aynı sahneye çıkmış çıkmamış farketmez. ♥ Üyelerin hepsi yorgunluktan ölüyordu ama yine de kardeşlerini yalnız bırakmadılar. İşte grup, arkadaşlık, kardeşlik dediğin budur. ♥ Çatlasın patlasın antiler. 
Hyun Joong o akşam hep beraber olacaklarını söylemiş. Kyu Jong askere gitmeden Sprinkled Flowers adlı bir single yayınlayacağını söylemiş. Yine sesinden bizi mahrum bırakmıyor. Ama yorulacak. Ve Kyu Jong ''Bu 2 sene içinde başkasını sevebilirsiniz ama hepsini araştıracağım!" demiş. Alemsin Kyu Jong ya. Triple S güzellerini bir abi gibi koruyor.
Evet Kyu Jong yakında asker olacaksın, hala inanamıyorum buna. Saçların kesilmiş bir şekilde asker kıyafetli fotoğrafını çok merak ediyorum. :)
İnşaallah hayırlısıyla gidip gelir. Kendine çok iyi bak Kyu Jong. ♥

~ Fan buluşmasından fotoğraflar ~




















 


~ Videolar ~

 

 

 

 

 

 

Hiç yorum yok: