25 Mayıs 2012 Cuma

K-Pop'un Prensi ♥

SE7EN

 

Biricik prensimden bahsetmezsem olmaz tabii. ♥ ^^ Kore'ye karşı ilgimi artıran en büyük neden. ♥
Gelelim her şeyin başına. Ben de dahil olmak üzere bir çok kişinin Kore'ye ilgi duymasına neden olan dizi Düşlerimin Prensi'ni izlemeye başladım. O zaman Kim Jeong Hoon hayranı olmuştum. Sonra dizinin ikinci sezonu olan Zoraki Prens'i izlemeye başladım. Tabii o zaman Jeong Hoon'u sevdiğim ve hala o dizinin etkisinde kaldığım için bu diziyi diğeri kadar pek sevmem hem oyuncuları da değişmiş maksat dizi izlemek olsun diye başladım diziye. Fakat düşüncelerim gitgide değişmeye başladı. İyi oyunculuğu ve değişik halleriyle ilgimi daha da artırdı. ♥ Sonra şarkıcı ve dansçı olduğunu öğrendim ve şarkılarını dinler dinlemez sesine bayıldım. Çünkü ilginç bir sesi var. ♥ Sesini o kadar inceltebilirken bir o kadar da tok bir ses yapıyor. Allah vergisi bu olsa gerek. Ve sesi dinlendiriyor insanı. Boşuna K-Pop'un Prensi değil. Ayrıca dansı da süper. Karizmasını da es geçmemek lazım ama fazla söze gerek yok fotoğraflardan anlaşılıyor zaten. :) Etrafımdakilere bu sevgimi anlattığımda ''of yine mi, yeter artık'' gibi sözler duymadım değil. Gerçi bazen yine söylüyorlar. :/ Neyse sonra elime Se7en'ın albümünü alabilme şansı geçti. Daha doğrusu bir ihtimal. Çünkü Kore'de okuyan bir tanıdığımız eğitimi bittiği için dönecekti ben de belki olur düşüncesiyle ondan rica ettim. Hiç beklemediğim bir zamanda albüm geldi. Şok oldum resmen, inanamadım. Ve hala ben de onun albümü olduğuna inanamıyorum bu yüzden bazen ona uzun uzun bakıyorum. Nasıl benim elimde diye herhalde. Bu konuda deli olduğumu düşünebilirsiniz. 



Se7en'ın dömesinin önceki halini çizmiştim. Resmim berbat olduğu için şunu çizene kadar canım çıkmıştı.

Hiç yorum yok: