16 Mayıs 2012 Çarşamba

INFINITE - The Chaser [MV]


Inspirit olarak izlediğim ilk klip. ^^ Yeri ayrı. ♥
İlk defa dün gece izledim. O zaman klip için güzel olmuş diyordum. Şarkının ritmini tam anlayamamıştım. Teaser'larda daha hızlı, sert bir şey olacakmış gibi geliyordu. Tabi gece olduğu için kısık sesle izlemek zorunda kaldığım içinmiş. Bu gün bir daha izledim son sese kadar açtım. Klip ortaya çıktı. Şarkıyı çok beğendim. Klipte yoldaki lambaları kırmalar. araba kazası, buğulu yollar bunda mı heyecan yok dedim sonra kendime. Ve dansa bayıldım diyebilirim. Neden bilmiyorum 2:15'teki dans haraketi çok hoşuma gitti. :) Kıyafetleri de çok güzeldi. Ama başından beri o anahtar ve kutu çok hoşuma gitti, bu tarz şeyleri sevdiğimden heralde. Klibe ilginç bir hava katmış. ^^
INFINITE yine süper bir iş çıkarmış. ♥

Bu da dans versiyonu. ^^

Hiç yorum yok: