27 Mart 2012 Salı

B-Akanishi Jin ~~

Kendisini çok sevdiğim bir arkadaşım sayesinde tanıdım ama o zaman Koreliler ile ilgilendiğim için dikkatimi çekmemişti. Sonradan 2011 Eylül ayında yaptığı Amerika'daki çıkışıyla şarkılarını dinlemeye başladım.Yine de hayranı olacak kadar bir sevgi beslemiyordum. Benim için sadece Asyalı bir şarkıcıydı. Ve sonunda izleyebildiğim Gokusen II'de dikkatimi tamamen çekti diyebilirim. ♥ Sonra bunun arkası geldi tabi Yukan Clup, Bandage, Anego. Yukan Clup'ın bir iki videosunu önceden gürmüştüm ama KAT-TUN'la ilgili bir şey sannediyordum ve çok merak ediyordum. Sonra diziyi izlerken o muhteşem odayı gördüğümde aklıma geldi tabi bu. Neyse güzel bir dizi, karakterlerin hepsi ayrı bir tip. Bandage ise süper bir film! Özellikle müzikleri harika! Jin'in oynadığı karakterin kişiliği biraz tuhaf ama bu Jin'i veya filmi kötü yapmaz tabii ki. Filmde Jin'in konuşma şekli çok hoşuma gitti, özellikle Black Jack deyişi. :)) Gelelim Anego'ya, bana göre durgun bir dizi gerçi 2 bölümünü izledim. Çünkü video silinmiş, sağ olsun beni bulmuş. Kliplerinde ise favorim Eternal hem sadece Jin var ♥ hem de şarkı muhteşem, ^^ 2.'si ise Sun Burns Down. Ve Jin artık evli. İlk defa sevdiğim bir sanatçı evlendi. İlginç bir duyguymuş. :)) Mutlu olmadım mı tabii ki oldum. Jin ve Meisa'ya ömür boyu mutluluklar dilerim. ^^

 Akanishi Jin & Jason Derulo - Test Drive [MV]


Akanishi Jin - Sun Burns Down [MV]

Hiç yorum yok: